Ok To zaczynamy.Ciuchy:
Przed:

Po 1:

Po 2:

Przed: Jest ok.Jedyne co mi przeszkadza t to ze nie ma tu torebki i te buty.One są straszneee!
Po1:Oufit do Makijażu nr 1 w poprzednim poście.Masz mało pasków(AŻ!!Jeden!) Radze zainwestować.To przez brak paska stylizacja traci smak.Jest dobrze .Jeszcze brakuje mi torebki ale to szczegół
Po 2: Stylizacja na podstawie makijażu nr 2 z poprzedniego posta.Nie masz żadnych jasnych butów ani jasnych rajstop i ani żadnej kurtki!Musisz zainwestować :P Stylizacja delikatna ,na randkę i takie tam bzdety.Brakuje mi tu jeszcze jakiejś bransoletki .Wszystko do siebie pasuje chociaż sukienka mogła by mieć ciemniejszy odcień fioletu.
Do metamorfoz zgłaszacie się w mojej księdze goście(denger13) lub na gg(38475616)
Piszecie czy chcecie metamorfozę:
-Makijażową
-Ubraniową
-Obydwie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz