niedziela, 13 listopada 2011

TO KONIEC !

Usuwam bloga,jest mi przykro ale inaczej nie mogę,nie ma obserwatorów jest tylko 9 ,itp.Jest mi z tym źle ale niepotrzebnie się nad tym męczymy i tyle,no cóż tak bywa,dlatego sorry ale kończę tą działalność,może zostawię bloga i jeszcze kiedyś do niego wrócę , chociaż wątpię mam tyle lat że już niedługo odejdę ze stardoll,nie ma sensu ciągnąć.męczyć się z tym blogiem dalej,więc dziękuję za współpracę  tym 2 redaktorkom które były ze mną pomagały mi.Dziękuje Saritka1998 za nagłówek,super post o modzie i wiele innych,Denger13 za te posty darmówki ten ostatni konkurs ogólnie dziewczyny dziękuję Wam za WSZYSTKO ! Naprawdę trudno jest odejść to trzymało mnie na duchu a może jednak zostać może przybędzie ludzi do komentowania obserwatorzy lub też sponsorzy ale trudno,nie ma nic takiego,sorry użytkowniczkom za to że nie zrobię już tych 4 metamorfoz,ponieważ jak kończyć to na stałe,i powodzenia innym blogowiczom w ich blogach.Jest jeszcze jeden powód,mianowicie szkoła która też jest przysporzeniem ale i tak prowadziłam bloga.No trudno,rozpisałam się za bardzo i tak wiem że prawie nikt tego nie przeczyta.ale musiałam to napisać :)
3majcie się.
właścicielka bloga : zaczarowanastyl :)
 

Metamorfoza Wikimuza222 :)



(sorki jeśli wyszło mi coś krzywo,ponieważ nie dokładnie umiemmalować te oczy :) )



no ta moje uwagi pozytywne&negatywne:
  1.  Myślę,że twój styl wkracza w sferę tzw. dzisiaj 'emo' ( być może się mylę ale tak mi się wydaje ) dlatego też próbowałam podkreślić to makijażem ,ale jeśli zauważyłaś można podkreślić ten styl nie tylko masą kolczyków ( które nie wyglądają estetycznie ) niestarannym ciemnym makijażem,i sztucznymi rzęsami.Nie chodzi o to,żeby nawalić różnych ciemnych dodatków np.rzęsy na rzęsy żebu były ciemne oczy,tak można aczkolwiek mi akurat się to nie podoba.Jak widać ja zrobiłam staranny makijaż ( taki mi się udało zrobić ) i podkreśliłam twój styl jedną czarną łezką oraz jednym kolczykiem ( a nie 5 - jak kto woli )
  2.  Jeśli chodzi o ubrania,dobierasz wszystko kolorystycznie wszystko do siebie pasuje,ale masz też takie rzeczy w szafie które proszą się o założenie.Masz np.dużo hot buys'ów a ich jak widać nie nosisz za często.Dla mnie również w każdym pokoju jesteś ubrana tak hm ponuro,co daje taki dziwny nieprzyjemny efekt.Dlatego znalazłam te białe śliczne rurki i skomponowałam je z ta świetną zieloną marynareczką z rękawami 3/4 i do tego pod spodem masz ładny sweterek w paski który również ma rękawki 3/4.Torebeczka dodaje uroku,a buty do wszystkiego pasują :) Nie pasuje tu tylko twarz bo jest ciemna ale wiadomo,że można to zmienić i ubierałam to czym się zainspirowałam czy wpadało mi w oko a nie patrzałam co dobrać do twarzy :) 
to chyba wszystko : )
podoba Wam się ?
proszę o szczere komentarze :)

czwartek, 10 listopada 2011

Konkurs!!


UWAGA!!uwaga!!Ogłaszam konkurs na ...
Otóż na stylizacje tygodnia.Co tydzień ten konkurs będzie pojawiał się w czwartek lub piątek.Zalinkowane prace wysyłajcie na metamorfozy-i-wiele-osd@g.pl .
Nagroda: Reklama w poście

Ok zaczynamy.

Tematyka na następny tydzień: Punk
Reguły:
1.Trzeba być obserwatorem bloga.
2.Trzeba podpisać zdjęcie właściwym nickiem
3.Do konkursu (w jednym tygodniu)Można zgłosić się tylko raz!
4.Prace nadesłane po terminie nie brane są pod uwagę.

Prace nadsyłacie do 16:11:11.
Powodzenia!

EDIT:MOja stylizacja punkowa:

środa, 9 listopada 2011

Nowa lalka



Estelle, właśc. Estelle Swaray (ur. 18 stycznia 1980 w Londynie) – brytyjska wokalistka muzyki Rhythm and blues. Ubierzecie ją?

Darmowy plecak

1.Zmień proxy na 81.84.241.147 Port: 8080
3.Zaloguj się.
4.Weź udział w konkursie.I GOtowe!

Darmowy podest i lampa

1. Wejdź na http://2m4u.com/
2. W okienko wklej http://www.stardoll.com/pl/video/?videoId=8
3. Zaloguj się
4. Oglądnij chwilkę film
5. Gotowe ;)

Darmowe puzzle

1. Wejdź na http://www.enterurltovisit.com/
2. W okienko wklej http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1831
3. Zaloguj się.
4. Weź udział w konkursie.

1. Wejdź na http://www.enterurltovisit.com/
2. W okienko wklej http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1830
3. Zaloguj się.
4. Weź udział w konkursie.

(obrazek z bloga uzaleznieni)
1. Wejdź na:http://www.enterurltovisit.com/
2. W okienko wpisz:www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1827
3. Zaloguj się
4. Weź udział w konkursie
5. Gotowe


darmowa sukienka Barbie

Stardoll dodał kolejną kampanie Barbie.Tym razem żeby dostać sukienke trzeba chodzić po stardoll
i szukać lalek Barbie.
1. Wejdź na http://www.dontfilter.us/
2. W okienko wklej http://www.stardoll.com/en/campaigns/stardoll-by-barbie
3. Zaloguj się.
4. W okienko wklej www.stardoll.com/br/user/
5. Na samym dole po prawej stronie będzie znajdowała się lalka Barbie - kliknij na nią.
6. W okienko wklej http://www.stardoll.com/br/user/messages.php?folder=0
7. Kliknij lalkę barbie po prawej stronie.
8. W okienko wklej http://www.stardoll.com/br/search/
9. Kliknij na barbie po lewej stronie
10. W okienko wklej http://www.stardoll.com/br/stylingstudio/create.php
11. Kliknij na Barbie po prawej stronie.

Darmowy mikrofon.


REDAKTORZY !

Chciałabym wam przekazać że sama nie rozsławię tego bloga.Postanowiłam zrobić konkurs na współpracowniczkę(redaktorkę/orów) ze mną,2 lub jedna max.3. Każda miałaby szanse zgłoście się wszystko do uzgodnienia. MOJE GG : 37198775 Wszystko jest do omówienia!. Na razie nikt się nie zgłosił do metki  .Ale mam nadzieję że to się zmieni ;)Na razie nagłówka nie będzie ponieważ nie jestem ss (co się niedługo zmieni) jeśli jest ktoś chętny zasponsorować nagłówek to proszę się zgłaszać pod tym postem . Kiedy będzie 50 obserwatorów przewidziane nagrody niespodzianki ;D ale oczywiście w postaci sd ;) Proszę zgłaszajcie się bardzo mi na tym zależy ! <3 Piszcie pod tym postem, ;p 

ps. ten post był gdzieś na początku bloga ;) zgłaszajcie się,lub piszcie pod tym postem lub na gg ;D

Stylizacja.

Nie dodaje,ani nie udzielam się tu często dlatego też przygotowałam Wam w prawdzie jedną stylizację ale zawsze coś.Stylizacja wykonana na Esther001 . ;)


wtorek, 8 listopada 2011

Metamorfoza nr 2


W tej metamorfozie udział weźmie AnnDoll98
Tak jak w poprzedniej metce najbardziej mi się podoba wersja 1.

W następnej metce udział weźmie Smilice.

Darmowy zestaw ProMicrophone

Aby zdobyć te darmówki MUSISZ zmienić kraj na Wielką Brytanie.
2.Wklej w okienko link :
http://www.stardoll.com/en/campaigns/promic/
3.Zaloguj się.
4.Wpisz nie poprawne wiadomości
I naciśnij Send e-card

Darmowy Edward ,plakat,opaska bluzka,i sukienka ze Zmierzchu





1Wjedź w 4proxy.de
2 Wpisz www.stardoll.com
3.Zaloguj się.(dostaniesz Edwarda.)
4.Wklej w pasek link :
www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=3105029&action=ma&ac=3105029
5.Zaczekaj aż się załaduje .(Dostaniesz opaske)
6.Potem wklej ten link w okienko:
http://www.stardoll.com/en/video/?videoId=10
(dostaniesz bluzke.)
7.Wpisz lub wklej następujący link:
www.stardoll.com/en/do/campaign/twilight.php
Dostaniesz plakat

Darmowa sukienka Belli.


1.Zmień proxy na 178.63.12.208 Port: 80
2.Wejdź w link
3.Odczekaj aż się załaduje i zaproś 5 przyjaciół.
4.Wyloguj się.

Darmowa sukienka spinbrush


Wystarczy wejść w ten link :
http://www.stardoll.com/en/design/designvote/spinbrush.php

Błąd.


To już 2 błąd w tym dniu.Sukienka w sklepie Stardoll jest za 10sm.To równy stardollar.jest ładna i na pewniaka ją kupie.
EDIT:Spódnica zmieniła już swoją wartość.Zdążyliście?
A wy?? Skorzystacie z błędu i kupicie spódnice?

błąd?



Wchodządz do starplazy zobaczyłam coś dziwnego.A mianowicie ze prawie wszystkie sklepy (oprócz Le,Killah,Young Hollywood ,Sea of the Star , Antidote, Archiwe,Fallen Angel Boys i Basic)Zostały oznaczone znaczkiem 3 za 2.Otóż było dużo mowy o tym znaczku.Na początku miał do tylko sklep Window of World.Z promocją 3 za 2 chodzi oto zeby kupić 3 rzeczy za sd lub sm ,płacisz za 2 a 3 dostajesz za free.No i wracając do tematu.Wszystkie sklepy są tym znaczkiem oznaczone.Co dziwne ubrania dla ss które kosztowały po kilka sd (nawet HB)Mają znaczek starmonet!!Śpieszcie się!Przykład hb:EDIT:Ceny wróciły do normy.Chyba admini szybko zauważyli błąd .
EDIT2:Promocja skończyła się tak szybka jak się zaczeła.
Kupiliście coś??Zdążyliście?

sobota, 5 listopada 2011

Metamorfozy ;D

ZGŁASZAJCIE SIĘ POD TYM POSTEM ! ZACZYNA SIĘ NOWA KOLEJKA! ZOBACZĘ NA ILU OSOBACH SIĘ ZAMKNIE ! ;) POJAWIAĆ SIĘ BĘDZIE JEDNA METAMORFOZA DZIENNIE !




+ Jęsli ktoś chce wykonuje takie gify ;) za sm lub sd,lub za darmo ;)

Metamorfoza DomiLove4-ever ;)





Przepraszam za zwłokę;nie było czasu :( ;)

WAŻNE !

Hey. Postanowiłam,że metamorfozy będą wyglądały PO I PRZED bez żadnych opisów,co mi pasuje co nie.Myślę,że to z braku czasu a po za tym na pewno nikt nie czyta tych rad czy ocen tylko po prostu patrzy na przed i po. Dlatego tak to będzie wyglądało ;)

Darmówka.

Darmowa sukienka
Aby ją zdobyć weź udział w tym konkursie:

http://www.stardoll.com/party-chat/decorate.php?id=67

Nowości :)

Na stardoll pojawiło się nowe tło do scenerii związane z Jesienią.


Utwórz scenerię teraz TU.  

zrobicie ? ;d

Darmówka.


Aby go otrzymać należy:
2. Wpisać w pasek www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=1821
3. Zalogować się.
4. Wziąć udział w konkursie.
5. Gotowe. :)

Darmowe wnętrza do imprez.

Witajcie.Wiecie że są wnętrza za 0sm?To proste.
Wchodzisz w któryś z linków.
 
Dance central:
 
 
 Wnętrze przypominające pracownie rodziny Russo :
 

Darmowy Kinect Sport.

Aby go zdobyć trzeba :

1.Wchodzimy na www.2m4u.com lub www.goproxing.com

2.Wpisujemy w pasek www.stardoll.com
3.Zaloguj się
4.Wpisz www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=3104699&action=ma&ac=3104699

Starplaza.

Dziś do starplazy doszły nowe ubrania i dodatki.Mi podobają się jedynie buty za 75 sm.


A wy, co wam się podoba??Kupicie coś??

Darmowy kapelusz z Monte Carlo

Ten oto kapelusz dostał każdy zapisany w klubie Monte Carlo uczestnik stardoll.Mi osobiście się nie podoba więc schowałam go do schowka.



A wy ?? Dostaliście kapelusz?Podoba się wam?

piątek, 4 listopada 2011

czwartek, 3 listopada 2011

Jak zrobić mrugające oczy? - poradnik graficzny

Będziemy pracować w paincie, i photo scape

1. Wchodzimy w salon piękności.
2. Przejdziemy na łatwiznę- wybieramy te oczy:



3. Klikamy przycisk na klawiaturze Prt Scr YsRq.
4.Otwieramy panita i klikamy przycisk edycja wklej.
5. Jak widzimy pokazuje się nam obraz naszej lalki. Teraz po prostu zaznaczamy sam obrazek naszej dollki, bez zbędnego tła i  wklejamy go gdzieś do swoich obrazków.










6. Musimy go skopiować. W tym celu klikamy przycisk ,, kopiuj" i wstawiamy go obok starego obrazka.
7. Teraz otwieramy przez painta jeden obrazek, na razie obojętnie ,który. Klikamy więc na obrazek prawym przyciskiem myszki i zaznaczamy otwórz za pomocą, i zaznaczamy paint.
8.Teraz musimy stworzyć dwa obrazy- jeden dolki z zamkniętymi oczami, a ten drugi dollki z otwartymi oczami. Na początek zróbmy zamknięte oczy.
9. Zaznaczamy zamkniętą powiekę i ustawiamy ją na miejscu tej drugiej, zaklejając tamtą. Narazie nie wklejamy!











10 Jednak musimy ją obrócić na drugą stronę. Klikamy więc zakładkę obraz- przerzuć/obróć- przerzuć w poziomie.



















11. Gdy oko jest już obrócone, możemy je już spokojnie wkleić na miejscu drugiego. Będzie to wyglądać tak:











12. Zapisujemy obraz.
13. W ten sam sposób co poprzedni otwieramy ten drugi obrazek przez painta.
14.Zaznaczamy tym razem prawe oko, kopiujemy, obracamy, wklejamy na miejsce przeciwne.












15. Zapisujemy obraz.
16. Teraz mamy stworzone dwa obrazki- jeden z zamkniętymi oczami, drugi z  otwartymi. Teraz pozostało to złączyć.
17. Otwieramy photo scape i  klikamy zakładkę ani gif.











17.  Po lewej stronie mamy różne obrazki. Jeżeli nie ma tam twojego, to w górnym lewym rogu są różne foldery. Zaznacz ten, w którym znajdują się twoje dwa obrazki. Ja mam je akurat w folderze ,,do przerabiania"


















18. Jeżeli mamy już swoje obrazki, przeciągamy je na biały pasek na górze. Najpierw ten obrazek z dolką z otworzonymi oczami, następnie ten z zamkniętymi.





19. klikamy przycisk ,,save" czyli zapisz.Wybieramy sobie sami nazwę, oraz miejsce jego zapisania.












20. I to już koniec. Teraz gdy otworzymy swój obrazek, zobaczymy, że dollka mruga oczkami :0  ja niestety nie mogę tutaj wstawić go, ponieważ blogspot go nie odbiera.. :)

Pochwalcie się jak wam wyszło? Zalinkujcie swoje pracę i wstawcie linki w komentarzu ;)