(sorki jeśli wyszło mi coś krzywo,ponieważ nie dokładnie umiemmalować te oczy :) )
no ta moje uwagi pozytywne&negatywne:
- Myślę,że twój styl wkracza w sferę tzw. dzisiaj 'emo' ( być może się mylę ale tak mi się wydaje ) dlatego też próbowałam podkreślić to makijażem ,ale jeśli zauważyłaś można podkreślić ten styl nie tylko masą kolczyków ( które nie wyglądają estetycznie ) niestarannym ciemnym makijażem,i sztucznymi rzęsami.Nie chodzi o to,żeby nawalić różnych ciemnych dodatków np.rzęsy na rzęsy żebu były ciemne oczy,tak można aczkolwiek mi akurat się to nie podoba.Jak widać ja zrobiłam staranny makijaż ( taki mi się udało zrobić ) i podkreśliłam twój styl jedną czarną łezką oraz jednym kolczykiem ( a nie 5 - jak kto woli )
- Jeśli chodzi o ubrania,dobierasz wszystko kolorystycznie wszystko do siebie pasuje,ale masz też takie rzeczy w szafie które proszą się o założenie.Masz np.dużo hot buys'ów a ich jak widać nie nosisz za często.Dla mnie również w każdym pokoju jesteś ubrana tak hm ponuro,co daje taki dziwny nieprzyjemny efekt.Dlatego znalazłam te białe śliczne rurki i skomponowałam je z ta świetną zieloną marynareczką z rękawami 3/4 i do tego pod spodem masz ładny sweterek w paski który również ma rękawki 3/4.Torebeczka dodaje uroku,a buty do wszystkiego pasują :) Nie pasuje tu tylko twarz bo jest ciemna ale wiadomo,że można to zmienić i ubierałam to czym się zainspirowałam czy wpadało mi w oko a nie patrzałam co dobrać do twarzy :)
to chyba wszystko : )
podoba Wam się ?
proszę o szczere komentarze :)


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz